5. március 2024

Telefonos ügyfélkapcsolati munkatárs

Mitarbeiter mit Headset im Büro mit Blick in die Kamera
Telefonos ügyfélkapcsolati munkatárs
Típus
Teljes munkaidő
Kirendeltség
Dunaharaszti
Terület
Értékesítés
Kapcsolat

FELADATOK

  • beérkező telefonhívások e-mailek fogadása, ügyfeleink kérdéseinek, felmerülő problémáinak professzionális kezelése, segítségnyújtás
  • ügyfeleink általános tájékoztatása cégünk termékeiről, szolgáltatásairól
  • az értékesítési csapat tagjaként aktív szerepvállalás a magas színvonalú ügyfél-elégedettség elérésében és fenntartásában
  • beérkező rendelések teljes körű ügyintézése, illetve továbbítása
  • a webshopos ügyfél regisztrációk feldolgozása, nyomon követése, webshoppal kapcsolatos ügyféltájékoztatás
  • szoros együttműködés a társosztályokkal
  • vállalatirányítási rendszer folyamatos kezelése, az ügyfélszolgálati tevékenységgel összefüggő adminisztrációs feladatok elvégzése

 

 

ELVÁRÁSOK

  • legalább középfokú végzettség
  • hasonló feladatkörben szerzett 1-3 év call centeres tapasztalat
  • aktív társalgási szintű angol/német nyelvtudás
  • kiváló kapcsolatteremtő képesség, türelmes, segítőkész attitűd
  • ügyfélközpontú, határozott, proaktív hozzáállás
  • pontos, precíz munkavégzés
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Outlook, Word, Excel)
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

ELŐNYT JELENT

  •  faipari, belsőépítészeti végzettség


     

AMIT NYÚJTUNK

  • versenyképes juttatási csomag
  • havi prémium elszámolás
  • cafeteria és gyümölcsnap
  • munkába járás költségtámogatása: (30 Ft/km) vagy 100%-os bérlettámogatás
  • dolgozói vásárlói kedvezmény az általunk forgalmazott termékválasztékból
  • kiszámítható munkaidő H-P 7:30-16:30
  • személyre szabott betanulási program, online és személyes szakmai képzések
  • modern, biztonságos munkakörnyezet
  • hosszú távú munka és karrier lehetőség egy stabil, nemzetközi hátterű cégnél
  • barátságos, támogató közösség, emberközpontú vezetőség